top of page

Discover Awesome Features

Public·422 members

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Flytt till Haninge frågor

Planerna på att flytta till Haninge kom ganska plötsligt, så jag försöker samla ihop lite info nu i efterhand. Jag satt sent igår och gick igenom olika sidor utan någon tydlig ordning. Vid ett tillfälle hamnade jag på www.limpio.se/flyttfirma-stockholm/haninge/ och såg att de verkar arbeta just i det området. Det fanns olika delar om flytthjälp och vad de kan göra i samband med en flytt. Jag scrollade mest för att få en överblick och inte missa något viktigt. Det kändes som att sidan var uppdelad så man snabbt hittar rätt. Samtidigt blev jag lite osäker på vad som ingår och hur man brukar gå vidare efter att ha tittat där. Hur brukar ni andra göra när ni hittar något liknande?

8 Views
Sia Enko
Sia Enko
Apr 28

Det där påminner lite om hur jag gjorde när jag själv flyttade längre ut från Stockholm. Jag började inte med att läsa allt noggrant utan mest hoppa mellan olika sidor för att få en känsla. Just den sidan såg jag också när jag letade efter alternativ i Haninge, men jag stannade inte så länge där då. Det jag lade märke till var att informationen verkade vara ganska direkt utan att man behöver tolka för mycket. Jag brukar ofta jämföra flera sådana sidor innan jag ens funderar på att kontakta någon. Det hjälper att se hur olika de presenterar sina tjänster. Har du hunnit skriva upp några alternativ eller kör du mer spontant?

Members

• kittty
    kittty
  • Michael Olegovich
    Michael Olegovich
  • dijital turkey
    dijital turkey
  • Emma Collins
    Emma Collins
  • Aryan Mhatre
    Aryan Mhatre
bottom of page